Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

abim sikemedi Etiketi


abim sikemedi abim_sikemedi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
esmer yengemle
amcamn esmer eşi tülay 35 yasında 1,70 boy dolgun ve azgın bırıdır amcamın iş kazasından sonra yengem ıyıce azmıstı sureklı bana karsı yakın ılgı gost
5987
seks hikayeleri
Canım Karım
Hatayın isk ilcesinde oturan bir çiftiz bundan tam iki yıl önce ben 28 karım 22 yaşında başımdan gecen bir olayı anlatacam.Bizim oraların piknik alanl
0
seks hikayeleri
şermini öyle bi siktim ki !
Merhaba arkadaşlar.Ben istanbuldan burak.1.80 boy 75 kilo 24 yaş ve atletik bir vucut işte bu benim...oldukça yakışıklı oldugum söylenir... Ben tamame
2877
seks hikayeleri
Teyzemi çıplak yakalayınca olan oldu
Merhaba arkadaşlar ben Can 24 yaşındayım.15 yaşındayken başımdan geçen bir olayı anlatacağım. O zamanlar 55 kilo civarında 1.78 boyunda abaza bir genç
25127
seks hikayeleri
annemi mutlu ettim
Ben 23 yasinda, uzun boylu, esmer, Ankaralı bir gencim. Anlatacağım olay gerçekten yaşanmış bir olaydır. Annem Füsun, 49 yaşında, 1.70 boylarında 60 k
11422
seks hikayeleri
Babamla Banyoda Ne Yaptık
Babamla Banyoda Ne Yaptık Ben 26 yaşında evli bayanım bundan 12 yıl önce yaşadığım bir olayla başlayacağım.O zamanlar 14 yaşında yeni gelişmeye baş
29647
seks hikayeleri
sokak kopegini siktim
onceden gencligimde yaptigimiz bir kac olayi bir arada anlattim simdi uc sene once yasadiklarimi yazacagim bizim bolgedekiler tanirlar ya tanisinlar n
14231
seks hikayeleri
Canım Kızkardeşim
merhaba ben murat şuan 26 yaşındayım özel birşirkette muhasebe bölümünde çalışıyorum sizlere halen devam eden kızkardeşimle olan ilişkimi yazmak isted
5972
seks hikayeleri
2 körpe güzelle
Arabamla modadan iniyorum. Temmuzun başları. Hava yakıcı. Sağa sola bakarken, iki kız gördüm. Biri 18 yaşlarında öteki daha ufak. Yanlarında durdum. A
1619
seks hikayeleri
Eniştem Tangamı Gördü
Merhabalar ben Denizliden 18 yasında bir gencim. Bu anlatacağım olay 3 ay önce basımdan geçti.Ablamın evde olmadıgı bir gündü, eniştemle yapacak birse
8792
seks hikayeleri
Çılgın Bakire Hürrem Sultan
selam size lisede başımdan geçen olayı anlatıcam.lisede bütün hocalarımıseverdim ama en çok sevdiğim bir hocam vardı adı hüreyya hoca.hocamın fiziği v
2009
seks hikayeleri
Tombulum Ama Seksiyim
Nüfusu iki bini geçmeyen, beş yüz haneli bir kasabada yaşıyorum. Kasabada bulunan ortaokulu bitirdikten sonra babam liseye gitmeme izin vermedi ve 18
2155
seks hikayeleri
Necla Ablayla
Adım Tuğba. Çok küçük yaşlarımdan beri İstanbulda yaşayan ve Lezbiyenliğini de yine küçük yaşlarda fark etmiş biriyim. Şu anda 26 yaşındayım. Benimle
3896
seks hikayeleri
ARANIYORSUNUZ
ARANIYORSUNUZ! Merhabalar ben ankaradan kaan. bu hıkayelerın gercek olduguna fazla ınanmıyorum ama ben kendı hıkayemı yazayım dedım. bu arada yasım 1
1346
seks hikayeleri
minibüste tanışmıştık
merhaba. eskıden ben bu satırları okurken herkes gıbı bunların uydurmaca olduguna ınanıyordum. oysakı bu olay basıma gelınceye kadar. ılk once kendımd
5479
seks hikayeleri
HOCAMIN EVİNDE PARTİ
selam geçen sen lise sona giderken okulumuza yeni gelen bilgisayar hocası wardı ama ne hocaydı insanı delirten bakışları we fiziği wardı kısacası müke
2619
seks hikayeleri
Öyle Bi Siktiki Beni
Ben 33 yasında olgun sarışın fizigi düzgün bir kadınım we 2 yıl once bi adamla beraber oldum adam ewlıydıı 1 oglu wardı 17 yasıda bnm yuzumden karısı
22676
seks hikayeleri
Benimkini Zorladı
ben 28 yaşında biriyim 6 yıl önce olanbir olayı sizinle paylaşıcambirgün canım çok sıkkın parkta oturuyorum yanıma biri geldi ve bir iki sorusordu ve
2902
seks hikayeleri
üvey annemle yattım
Selam millet bizim analığı sikmeyen kalmadı zaten son olarak zenci dağıtmıştı onu tatil bitmiş eve dönmüştük.Ama farklı zevkler arıyordum.Onu bir trav
8632
seks hikayeleri
Muhafazakar kapalı hanımlarla tanışmak isterim.
Merhaba 40 yaşında İstanbul'da yaşayan bir beyim. Karşılıklı güven sağlayabileceğimiz ve yaşıma uygun türbanlı kapalı hanımlarla tanışmak isterim. Tan
1836
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :